Thursday 12 May 2016

Tak bercinta tetapi dalam hati ada someone special.

Tak bercinta tetapi dalam hati ada so women special???

Kamu cakap tak bercinta, tetapi sebenarnya dalam hati kamu ada someone special. Betul tak. Haaaa, betullah tu.

Situasi diatas memang banyak yang berlaku dalam kalangan kita especially yang masih berstatus bujang.

"Sebenarnya aku memang sedang tunggu dia, aku suka dia. Tapi..... Sukakah dia pada aku?" , kata  dalam hati.

"Aku tak bercinta buka bermakna aku tak laku. Jodoh aku belum sampai kut..", hati berbicara.

"Aku berharap yang dia juga akan berpaling pada aku. Aku tak nak bertepuk sebelah tangan. Nantikan tak berbunyi tepukan tu. Ceeewah. Hehe. Betullah kan".

"Aku berdoa dalam solatku, semoga si dia lah jodoh ku.".

(Bagi mereka yang single lagi tu, try cari si dia dan berdoa. In sya Allah, Allah akan bantu kita. Pastikan niat kita baik)

Sekian.....

No comments:

Post a Comment